11/09/09

Os cuñados clonados


Só teño dous cuñados, un por parte de Marta e o outro de Ana
Así que me sorprendería comprobar que che se me multiplicasen
Pero iso foi o que ocorreu cando vin este documento estarrecedor
A foto dá fe de que nun piso de Narón están a replicarse sen control
Diego, o irmán de Marta, está a ser clonado alí unha e outra vez
Dubido que sexa obra súa; alguén ten que estár detrás deste acto
Probablemente un doutor maligno con plans para dominar o mundo
Teño que facer algo para impedir que Diego siga a reproducirse
De non ser así, as súas réplicas poderían converterse nunha praga
E temo que esta se estenda mesmo ate adquirir dimensións bíblicas
A este paso, un exército de clons do meu cuñado invadirá o planeta
E iso suporía a morte segura da civilización tal como a coñecemos
Ollade como se preparan no centro de comunicacións da súa base
Como meditan estratexias para se faceren co control das nosas vidas
Como se encontran en contacto co exterior para escoller o momento
Por iso eu vos digo: Tremede, porque non sabedes o que vos espera!

Ningún comentario:

Barcelona en familia

  Vimos de visitar unha das cidades máis fermosas da Península e do mundo enteiro A capital catalá ofrece un patrimonio cultural único, come...