18/11/10

Unha nova biblioteca



A miña vila natal conta dende este outono cunha nova biblioteca
Albérgaa un edificio emblemático da cambadesa rúa do Castriño
É dicir, a escasos cincuenta metros da nosa casa e dos meus pais
Durante trece anos, pasei todos os días por diante desta vivenda
-Dende preescolar ate o derradeiro curso de estudos no instituto-
Trátase, polo tanto, dun vello edificio que se me fai moi familiar
Polo que non puiden evitar emocionarme cando crucei a cancela


A Casa dos Fraga conta cun xardín de dous mil metros cadrados
 Nel, un soutelo dálles sombra aos que se acheguen con bo tempo



No seu interior, hai recunchos que convidan á lectura demorada
Pero tamén hai espazos pensados para o entretemento dos nenos




Subindo ao primeiro andar, accédese a distintas salas e galerías
Aquí hai espazos para o recollemento e o estudo, e moitos libros
Aínda que, polo de agora, non tantos como a min me gustaría ver
En todo caso, quen me dese que no meu tempo houbese algo así
Coa de tardes enteiras que pasei na antiga bliblioteca pública... !



4 comentarios:

eledhwen dixo...

Imos ter que pasarnos por Cambados... ;D

Dr Smurf dixo...

Por suposto, iso está feito. Cando queirades e con sumo gusto.

paideleo dixo...

Así hai xente que quere volver a ser neno agora e non me extraña.

Dr Smurf dixo...

Efectivamente, Paideleo. E non é cuestión de 'peterpanismo', senón de realidade obxectiva.

Barcelona en familia

  Vimos de visitar unha das cidades máis fermosas da Península e do mundo enteiro A capital catalá ofrece un patrimonio cultural único, come...