29/07/08

As vacacións

Quédanme dous 'telediarios' para coller as vacacións
Na miña relixión, na que eu son o Sumo Pontífice, agosto é sagrado
Necesito o mes enteiro para poder desconectar
Para facer única e exclusivamente o que realmente me gusta
Para poder erguerme á hora que me pete, cun espertar natural
-Sen ter que estar pendente do ruxerruxe dun invento diabólico-
Para dedicarme só aos meus pasatempos favoritos
Á miña nutrición -esencial- e ás catas -importante-
Tamén á lectura -a miña paixón- e á poesía -a miña catarse-
E mais ás artes plásticas que levo dentro -non só do nariz-
Algo de praia e de montaña tamén caerá -que se agradece-
A pena é que non poida ter prevista unha viaxe -motivos familiares-
Pero estou seguro de que me van cundir tanto como faga falta

Ningún comentario:

Barbie, Cine e Moda

  Vimos de ver unha mostra con preto de 200 edicións limitadas da boneca máis famosa do mundo Trátase da exposición 'Barbie, Cine e Moda...